יש לכם אופנוע ים? זה הזמן לבדוק אותו

ראשי/בלוג, כללי/יש לכם אופנוע ים? זה הזמן לבדוק אותו

יש לכם אופנוע ים? זה הזמן לבדוק אותו

רגע לפני שעונת הרחצה נכנסת לשיאה והחופים מתמלאים במבקרים ומבלים, זה הזמן להוציא את אופנוע הים שלכם מהאחסון ולבדוק את התקינות שלו. מצברים לאופנוע ים הם מהחלקים שנוטים להתקלקל הכי הרבה וזאת בדרך כלל בשל השימוש המועט באופנועי ים. אז דאגתם לאופנוע שלכם, קניית מצבר לאופנוע וזה הזמן גם לדאוג לאופנוע ים, כשזה נוגע לכלי רכב פרטיים ואפילו אופנועים רגילים, ההמלצה היא להניע אותם כל כמה ימים למספר דקות כדי לשמור על תקינות המצבר ולוודא כי הוא פועל כראוי. במקרה של אופנוע ים, מדובר בכלי רכב שבדרך כלל עושים בו שימוש רק בעונת הקיץ ולכן, חלק ניכר מהשנה הוא מאופסן במחסן ולא מניעים אותו כלל. בניגוד לכלי רכב אחרים, גם ההמלצה להניע אותו כל יום למספר דקות אינה תקפה ולכן, בעלי אופנועי ים מגיעים לעיתים למצב שהם מגלים בדיוק ברגע שפחות מתאים, שהמצבר שלהם לא תקין ושהבילוי שתכננו על אופנוע הים המדליק שלהם יורד לטמיון.

אז אחרי שכבר השגתם את התעודת משיט שלכם זה הזמן לדאוג גם למצבר שלכם! כדי להימנע ממצב כזה, רצוי לבדוק מצברים לאופנועי ים עוד בשלב תכנון הבילוי ולא ברגע האחרון. זה יאפשר לכם למצוא חנות אמינה המוכרת מצברים לאופנועי ים ותוכלו להצטייד במצבר חדש שישמש אתכם ברגע האמת, בו תרצו לבלות במים עם אופנוע הים שלכם.

היכן קונים מצברים לאופנועי ים?

מצברים לאופנועי ים ניתן לרכוש בכל חנות המוכרת מצברים גם לכלי רכב אחרים כגון: מכוניות, משאיות, אופנועים ועוד. בכל חנות כזו תוכלו למצוא מבחר מותגים של מצברים, חלקם מפורסמים. חברות כמו שנפ שמייצרות מצברים ברמה גבוהה, שידועים באיכות שלהם ובעמידות שלהם לאורך שנים. עם זאת, המחירים בין החנויות השונות וגם בין המותגים השונים באותה חנות עשויים להשתנות ולכן, חשוב שתערכו סקר שוק מקיף כדי שתוכלו לרכוש מצברים לאופנועי ים שעומדים בתקציב שלכם.

אחת הדרכים להפחית את הסכום בו אתם רוכשים מצברים לאופנועי ים, היא לרכוש מצבר יד שניה. ככלל, אם אתם יכולים להרשות לעצמכם, תמיד כדאי לקנות מצבר חדש, שיש עליו אחריות לזמן ארוך ואתם יודעים שהוא תקין וילווה אתכם לעוד שנים רבות. אך אם אתם מעוניינים לצמצם את ההוצאות, אתם יכולים לקנות מצברים לאופנועי ים יד שניה, שמחירם נמוך משמעותית. ההמלצה היא בכל מקרה לקנות מצבר של חברה מוכרת, כדי להבטיח לעצמכם מוצר איכותי. מצברים יד 2 ניתן לרכוש בכל מקום שמוכר מצברים חדשים והחנות צריכה לגלות כלפיכם שקיפות מלאה לגבי המצבר שאתם עומדים לרכוש.

בין אם רכשתם מצבר חדש או יד שניה, חשוב לבדוק את התקינות שלו באופן קבוע. בדקו כל כמה חודשים שלא חסרים בו נוזלים ושאין בו שריטות, מכות ונזילות וכך תוכלו להימנע ממצב בו אתם מנסים להניע את אופנוע הים שלכם ומגלים שתיאלצו לוותר על הבילוי.

אז באמת, כמה עולה מצבר לרכב? את כל זה תוכלי לגלות בשיחת טלפון מהירה וניתן לקבל מצבר לכל סוג כלי רכב בשירות אישי ומהיר אליכם הביתה

בקרו באתר IDM מצברים והשיגו כל מצבר במחיר הכי זול שיש!

קישור לאתר: https://xn--5dba3adi2cpb.com/

והיכ חשוב אל תשכחו לעשות טיפול שבועי לאופנוע ים שברשותכם!

נסיעה נעימה.

 

By |פברואר 17th, 2020|בלוג, כללי|סגור לתגובות על יש לכם אופנוע ים? זה הזמן לבדוק אותו
Call Now Button072-392-3353 דילוג לתוכן